♥ valborg snart!

hejhej bloggen! :)

vet att jag är sjukt seg på att uppdatera, antingen har jag inte tid eller så har jag ingenting att skriva om.
har igentligen inget att skriva om idag häller, men berättar lite om dagen hittills iallfall.

började skolan vid 8, hade musik, sen spanska och sist matte.
skulle varit med eric idag efter skolan, men fick inte, var tvungen att plugga, om jag inte pluggar & kommer ifatt i skolan så kommer inte lärarna skriva under min ledighetsansökan, för jag ska ju åka utomlands nu den 31/5, så jag hoppas verkligen att dom godkänner ansökan annars får jag avbeställa resan :(.

hoppade över specialidrotten, så tänkte åka till maxi, men orkade inte så jag drog hem istället, kollade på tv & satt vid datan.
har inte hänt så mycket mera idag, men imorgon blir det att åka till eric istället :)!
nu ska jag äta & plugga lite.
puss♥