♥ våra bästa år.

hejhej, sitter här i soffan & kollar på Våra bästa år som jag spelade in i morse :)

mamma färgade nyss mina ögonfransar så nu ser man dom iallfall när man inte har något smink.
skolan började idag med att vi hade musik, och så fick jag veta att jag hade omprov..:(

efter musik hade vi spanska, vi "redovisade" arbetet om mexico, fast josefin var sjuk.
& efter spanskan hade vi matteprov, det gick sämst & blir omprov på det med..
sen åkte Hanna, Ida & jag till maxi & så käkade vi på donken, sen gick vi till mediamarkt, kollade mobiler & datorer.

min mobil är sönder så alla vet, så det är därför kag inte har kunnat svara på några sms, men också för att jag inte har pengar förens torsdag, & på torsdag åker jag till skåne, så jag hoppas att alla smsar då för blir jobbigt annars att sitta i bilen i 4timmar! :D

men jag får en ny mobil idag av pappsen :D

här kommer en bild på mig & ida, mitt hår ligger helt slick.. :(