♥ i will keep you forever

jag skulle kunna göra allt för dig. jag kan göra allt för dig. enda sen jag träffade dig har jag börjat känna att allt är möjligt. du har fått mig att inse att allt är lätt. du har fått mig till en bättre människa. en människa jag aldrig trodde jag kunde bli. och ja, det finns dåliga sidor med mig men när jag är brevid dig finns det inget bättre, ingen som skulle kunna vara bättre. när jag ser på dig, när jag håller din hand och när jag kysser dig så är det som att tiden stannar och jag vill leva i den stunden förevigt. enda sen den dagen vi träffades har jag bara blivit lyckligare. och som det är just nu skulle jag inte kunna bli lyckligare på något sätt. för när jag har dig, har jag allt. allt jag någonsin kommer behöva i framtiden. jag har sårat dig för mycket. jag försöker ändras till det bättre än vad jag visat den senaste tiden. för varför slösa bort det jag har framför mig, min framtid. du som fått mig känna på äkta kärlek. även om vårat förhållande kanske inte kommer att hålla föralltid så vill jag att du ska veta att den tiden jag har/haft med dig har varit den bästa i mitt liv. men som det är just nu tror jag på att det kommer vara du och jag föralltid, för ingenting kan komma i mellan oss. jag älskar dig så mycket Eric Jämtheden♥


you got that smile that only heaven can make♥