♥ house on the TV

nu har jag inte bloggat på länge så jag gör ett litet inlägg nu! jag har inga bilder att lägga in häller eftersom dom är på mobilen.. igår var min klass, plus en annan ute och vandrade från kimstad till mårängens camping där vi sedan tältade till idag. det var väldigt långt att gå och jag har ont i hela ryggen och jag har blåsor på fötterna så jag kan knappt då. bara skönt att komma hem och sova ikväll i sin egna mysiga säng! duschade ungefär direkt när jag kom hem och sedan gick jag till resecentrum och tog bussen till älskling. fast träffade först petter och följde med honom till kiosken i svärtinge där danne och joel satt och åt glass och drack läsk, sånt gott som behövdes den här varma dagen! sedan drog petter fast sen kom han tillbaka och sen kom eric med. gick runt lite och sen kom emelie, angelica och niklas och så gick vi till fritidsgården. drog hem ungefär vid 6 för att äta pizza som mamma köpt. just nu sitter jag i soffan med mamma, pappa och min syster. kollar på house fast det är reklam just nu. men nu ska jag göra mig iordning för att sedan lägga mig i sängen! puss på er. godnatt♥